Rutiner
Du kan:
- Registrere og slette ansatte.
- Vise alle ansatte. Du velger om tidligere tilsatte skal med i lista.
- Oppdatere utdanning og praksis.
- Skrive ut adresseliste
- Skrive ut adresselapper
Legge inn ny ansatt
- Høyreklikk i lista og velg Ny, eller klikk på Ny-knappen på knapperaden
- Skriv inn de første bokstavene i navnet, og trykk enter. Du får da opp navnet dersom det er innlagt i kontaktregisteret fra før. Hvis det ikke er det velger du Ny, og skriver inn navnet. Både kontakt og personale blir oppdatert.
- Fyll inn flipp i skjema for Generelt, og for Utdanning/Praksis. Du legger inn ny utdanning/praksis ved hjelp av Ny-knappen over lista.
Slå opp ansatt
- Klikk Personale i menyen. Du får opp liste med alle ansatte.
- Marker den ansatte i lista for å se detaljer.
- Hvis du vil se på en tidligere ansatt haker du av for det over lista.