  | 
              
    Wis Skole Versjon 21, 15.05.2006
 | 
  Endret: 19.12.2006   | 
 
 
Versjon 21 har nye utgaver av sensurskjema, vitnemål og protokoller tilgjengelig for våren 2006, samt støtte for gjennomføring av Digital eksamen. 
  
Generelt I versjon 21 finner du endelige vitnemål og vitnemålsprotokoller for skoleåret 2005-06.  
Alle nye eksamenslister/sensurskjema er lagt inn.  
Den største endringen er likevel en egen eksamensmodul.  
  
Alle |
Ikke utført |
Utført
 
   Karakter | 
 
  | Nr | 
  Utf | 
  Tittel | 
  Beskrivelse | 
 
  | 1 | 
    | 
  Eksamensmodul (15.05.2006) | 
  Digital eksamen er en bit av prosjektet Den digitale skole som kjøres av Utdanningsdirektoratet. Les mer om Den digitale skole på http://www.skolenettet.no/digitalskole 
  Meningen med digital eksamen er å forenkle eksamensavviklingen. Planlegging av eksamen, selve eksamen, sensur og overføring av sensur til skoleadministrasjonssystem skal skje digitalt. I den forbindelse er det lagt inn en ny modul i Wis Skole.  
  
Det omhandler følgende:  
- tilgangsstyring 
 
- innlegging av eksamensgrupper med elever og sensorer 
 
- eksport av grupper til læringsplattform 
 
- automatisk opplasting til enkelte leverandører 
 
- automatisk nedlasting av sensur fra enkelte leverandører 
 
- import av sensur til Wis skole 
 
- utskrift av pinkodelister og passordlister 
  
 Foreløpig er det bare de skoler som er med i prosjektet som dette er aktuelt for. 
   | 
 
  | 2 | 
    | 
  Nye skjema: utfall av sensur (15.05.2006) | 
  Har lagt inn en rekke nye eksamenslister/skjema:  
- Utfall av sensur, skriftlig 
 
- Utfall av sensur, muntlig 
 
- Utfall av sensur, muntlig (C) 
 
- Sensors karakterforslag 
 
- Utfall av sensur (VO) 
 
- Utfall av sensur (VO, norskeksamen) 
   | 
 
   Oppsett | 
 
  | Nr | 
  Utf | 
  Tittel | 
  Beskrivelse | 
 
  | 3 | 
    | 
  Vitnemål og protokoller for skoleåret 2005-2006 (15.05.2006) | 
  Vitnemål og vitnemålsprotokoller for skoleåret 2005-2006 kan nå skrives ut.  
  
  | 
 
 
  
                                                             
               |