Brukeroppsett |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
1 |
 |
Feil ved ny bruker (20.01.2011) |
En feil i programmet gjorde at man ikke kunne legge til nye brukere i brukeroppsettet. |
Generelt |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
2 |
 |
Nytt egenprodusert installasjonsprogram (07.02.2011) |
Det er lagt inn et nytt egenprodusert installasjonsprogram som forenkler og forbedrer installasjon og oppdatering av Wis Tiltak. |
Hjelp |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
3 |
 |
Koble til Internett hjelp (20.01.2011) |
Det er lagt til kobling til Internett hjelp |
Kontakt |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
4 |
 |
Lagt til språk og land på kontakt. (15.02.2011) |
Alle land og språk er lagt til som valgmulighet på kontaktmodulen. |
Oppgaver |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
5 |
 |
Rekkefølge på oppgaver (11.02.2011) |
Det er satt på sortering på dato av oppgaver i forsideelementet mine oppgaver. |
Personal |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
6 |
 |
Oversikt pr.måned kommer opp med 2010 (20.01.2011) |
På Fraværsføringsflippen på personal: oversikt pr.måned kommer år opp med 2010. Skal vise 2011. Dette er korrigert
|
Rapporter |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
7 |
 |
Fraværsstatistikken (16.02.2011) |
Det er lagt til nytt utvalgt på rapporten Fraværsstatistikk slik at det er mulig å velge tiltaksordninger. |
8 |
 |
Får ikke opp rapport 6 personal, fravær pr. tiltak (16.02.2011) |
Det er fikse en feil som gjorde at rapport 6 (Fravær per tiltak) ikke vises i enkelte tilfeller. |
9 |
 |
Ny rapport: VTA lønn (16.02.2011) |
Det er lagt til en ny rapport for utskrift av timer for ansatte på VTA. Disse timene er eks. fravær. |
10 |
 |
Rapporten Refusjonskrav (16.02.2011) |
Det er fikset en feil som gjorde at satser ikke dukket opp på rapporten Refusjonskrav i de tillfeller at enten kommunale- eller statlige satser ikke var fyllt ut. |
11 |
 |
Sum på fravær (16.02.2011) |
Rapporten personal fravær pr. tiltak summerte feil. Tok med timer på barns sykdom. Dette er nå korrigert. |
12 |
 |
Rapport personal bistandsbedrift (14.02.2011) |
På utvalget i visemal skal det vises tlf, faks og e-post. Dette er korrigert. Gjelder rapporten Personal bistandsbedrifter |
13 |
 |
Viser ikke stillingsprosent (14.02.2011) |
Hvis det ikke var satt sluttdato på tiltaket viste stillingsprosenten 0%. Dette er nå korrigert. |
14 |
 |
Utvalgsinformasjon på fravær pr. tiltak (07.02.2011) |
Det er lagt til utvalgsinformasjon på rapporten. |
15 |
 |
Utvalgsinformasjon på Personal, timeføring (07.02.2011) |
Det er lagt til utvalgsinformasjon på denne rapporten. |
Tekstbehandler |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
16 |
 |
Tekst- og bakgrunnsfarge (16.02.2011) |
Hvis man forsøkte å sette tekst og bakgrunnsfarge i teksbehandler fikk man en feilmelding. Dette er nå korrigert. |
17 |
 |
Stilsett i tekstbehandler (14.02.2011) |
Noen kunder har opplevet at dokumentet endrer stil ved enter eller ny loggføring. Dette er nå korrigert slik at systemet setter en fast stil ved hver ny loggføring. |
18 |
 |
Forhåndsvisning ved nytt skjema (10.02.2011) |
En feil gjorde at man måtte lagre et dokument før man kunne forhåndsvise det første gang det ble opprettet. Dette er nå fikset. |
Tekstmaler |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
19 |
 |
Tilpasse flettefelt (16.02.2011) |
Flettefeltene TiltakAnsvarligTelefon og TiltakAnsvarligEpost er endret til å vise telefon arbeid og e-post arbeid i alle skjema. |
Tiltaksordninger |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
20 |
 |
Aktiver nye tiltaksordninger som standard (15.02.2011) |
Alle tiltaksordninger er satt aktiv som standard ved ny-installasjon av Wis Tiltak. |
21 |
 |
Aktive tiltak (20.01.2011) |
En feil gjorde at alle tiltak kom opp i utvalget og ikke bare de som var satt aktive i tiltaksordningen. Dette er rettet. |