Internett: www.wis.no E-post: wis@wis.no
Tlf: 7245 0190 Fax: 7245 0191

Startsiden | Produkter | Drift | Markedsføring | Ta kontakt | Gå til
Søk:
Logg innLogg inn 

Wis Tiltak Versjon 5.5, 24.02.2014

Endret: 06.01.2015  

Inneholder mange forbedringer og flere rapporter/statistikker.

 

 

Alle | Ikke utført | Utført


Dokumentmaler
Nr Utf Tittel Beskrivelse
1 Kopiere dokumentmaler (18.02.2014)

 Dokumentmaler skrives nå ut som A4 for nyinstallasjoner.


Forside
Nr Utf Tittel Beskrivelse
2 Hoppe til deltaker velger pr tiltak fra forsiden (20.02.2014) En kan nå hoppe til utvalget per tiltaksordning ved og klikke i tilsvarende liste på forsiden.

Fraværsføring
Nr Utf Tittel Beskrivelse
3 Fjerne betegnelsen SKOFT (17.02.2014)

Fjernet SKOFT fra type på fraværsmeldinger, endret til UDOK - Udokumentert fravær.


Kontakt
Nr Utf Tittel Beskrivelse
4 Vedlegg vises på kontakter uten loggføringer. (21.02.2014) Kontakter uten loggføringer lister nå ikke opp vedlegg.
5 Legg Norge som standard (17.02.2014)

Land settes automatisk til Norge ved opprettelse av ny kontakt siden dette er korrekt i de fleste tilfeller.

6 Nytt prinsipp for registrering av relasjoner (12.02.2014) Relasjoner kan nå legges til direkte i relasjonsfeltel, dvs at en trenger ikke og registrere ny kontakt.
7 Opprettelse av ny kontakt (06.01.2014)

Endret slik at teksten på nye kontakter blir satt til etternavn-feltet. Dette er gjort fordi fornavn-feltet blir låst når man oppretter bedriftskontakter, og teksten blir da vanskelig å få fjernet.


Loggføring
Nr Utf Tittel Beskrivelse
8 Legge til flere vedlegg samtidig (22.01.2014) En kan nå legge til flere vedlegg fra samme dialog ved og velge flere filer. (Ctrl-klikk)

Personal
Nr Utf Tittel Beskrivelse
9 Mister tilgang (20.02.2014) Rettet feil som gjorde at en feilaktig mistet tilgang til personale ved navigering i skjema.
10 Fraværsoversikt per måned på fraværsføring (14.02.2014)

Fraværsoversikt per måned er lagt til bunnen av flippen fraværsmeldinger.

11 Hendelseslogg på personal (14.02.2014)

Det er opprettet hendelseslogg på personal som for øyeblikket inneholder tiltakshistorikk. I fremtiden vil denne loggen også inneholder leselogg, generel hendelseslogg m.m.

12 Hopp til kontakt (14.02.2014)

Et problem gjorde at hopp til kontakt fra Ansvarlig eller Arbeidsleder fra forsiden til personal ikke fungerte som den skulle. Dette er nå fikset.

13 Utvalg på personal tar med deltakere på venteliste (14.02.2014) Utvalgene pr. avdeling og pr. tiltak tar nå med deltakere på venteliste i lista over aktive deltakere.
14 Varighet i uker (13.02.2014) I rapporten Tiltaksordning pr status kan en nå velge og ta med varighet i tiltaket.
15 Feil i velger for filteret Ansvarlig pr. tiltak (12.02.2014) Utvalg på saksbehandler, arbeidsleder og ansvarlig lister nå kun opp de som har deltakere med aktive eller kommende tiltak.
16 For mange desimaler (12.02.2014) Rettet for mange desimaler i stillingsprosent på informasjonsflippen
17 Kopi av tiltaksinformasjon (12.02.2014)

Lagt til mulighet for å kopiere informasjon fra ett tiltak til ett annet.

18 Varighet i tiltaket (11.02.2014) Varighet i tiltaket kommer nå ut med år, måned, uker, dager.
19 Velge flere i tilgang (05.02.2014) En kan nå legge til tilgang for flere saksbehandlere på deltakeren ved og ctrl-klikke for å velge flere.
20 Kopi av skjema (14.01.2014) Mulighet til å kopiere loggføring uavhengig av type.(Notat / skjema)
21 Feil kobling mellom ID på logg (06.01.2014)

En feil på oppslag mellom person og logg/oppgave er fikset. Dette var kun en feil i visning slik at datagrunnlaget forblir uendret og korrekt.

22 Nye sluttårsaker (06.01.2014)

Det er lagt til følgende sluttårsaker: Ordinær arbeidssøker, ikke møtt, lærlingeplass, tilbake til ord. arbeidsoppgaver og tilbake til skoleplass.


Rapporter
Nr Utf Tittel Beskrivelse
23 Ny rapport for alder (25.04.2014)

Det er laget en ny rapport i systemet etter ønske fra kunde. Rapporten viser personal i aldersgrupper og lignende.

24 Ny rapport: Ventetid (20.02.2014)

Ny excelrapport som tar ut ventetid for en gitt periode.

Lister opp deltakere som er registert i perioden, og som har startdato i perioden, eller blank startdato.

25 Meldingstype (17.02.2014) Meldingstypen for sentkomming kom ikke opp på rapporten "07 Personal Fraværsmeldinger", som utvalgs tekst. Dette er rettet
26 Rapport: Personal, logg (13.02.2014) Det var et problem med  rapporten Personal logg hvor teksten flyter utover siden hos enkelte brukere. Dette er nå fikset så loggføringene holder seg innenfor margen.
27 Ny deltaker dukker ikke opp i rapportlister (10.02.2014)

- Lister i utvalg friskes nå opp ved behov. (En trenger ikke starte Wis Tiltak på nytt for å få ny deltaker opp i listene.)

- Raskere visning av rapportlisten. Siden en nå bare aktiverer spørringer ved behov.

28 Feil på rapporten Personal, forside (07.02.2014)

Ved valg av en deltaker, så får en nå mulighet til å velge hvilket tiltak en ønsker forside for.
- Forbedret layout på rapporten. Det var noen "skjeve linjer" i tabellene.

29 Feil på sortering i rapporten Kontakter, per gruppe (07.02.2014) Rapport nr 02 - Kontakter, per gruppe sorterer nå korrekt.
30 Tertialrapport (07.02.2014)

- Flere rapporter med eksport til regneark.(Uttrekk av tall til tertial og årsrapport til NAV)
- Rapporter for eksport til regneark kan en nå forhåndsvise i grid.
- Enklere å få lagt inn rapporter for eksport til regneark.

31 Feil i rapporten Personal Forside (20.01.2014)

Personal, forside: Formål og Stillingsprosent kommer nå ut på rapporten.

32 Velge tiltak på rapporten Tiltaksordning, historikk (16.01.2014)

Det er lagt til mulighet for å kunne velge hvilket tiltak man ønsker å hente ut historikk på når man velger én person i listen. Ved flere valgte personer vil dette valge falle bort, og kun aktivt tiltak på personene som er valgt vil vises.

33 Feil i rapport 08 (14.01.2014) Rapport 08 - Personal forside viser nå mobil / privat telefonnr korrekt.
34 Utskrift til PDF (07.01.2014)

En kan nå lagre rapporter til PDF fra forhåndsvisning.


Søppelbøtte
Nr Utf Tittel Beskrivelse
35 Forbedre sletting (13.02.2014) Rapporter tar nå ikke med data som ligger i søppelbøtta.

Tekstbehandler
Nr Utf Tittel Beskrivelse
36 Ny stavekontroll (13.02.2014)

Det er oppgradert stavekontroll med korrigering av ordliste m.m.

37 Editor - Skygger og kantlinjer (12.02.2014)

Fyll bakgrunnsfarge i celler er nå tilgjengelig via Verktøy - Fyll celle

- All endring av farge vises nå med en gang.(Før måtte en flytte markør)

38 Hyperlenker (12.02.2014)

En kan nå legge til lenker i dokumentet ved og markere tekst, høyreklikke og velge Rediger lenke.(Kun i editor)

En kan åpne lenker fra oppgave og fra loggføring på deltaker.

39 Oppgradering til ny tekstbehandler (06.01.2014)

Ny versjon av tekstbehandleren er lagt inn, og det er gjort forskjellige forbedringer.

40 Punktliste i tabell (06.01.2014)

Et problem med punktmarkering i tabeller er fikset.


Tekstmaler
Nr Utf Tittel Beskrivelse
41 Journalnotat kommer ut i letter format (12.02.2014) Har fått satt A4 format på alle rapporter.
42 Feil på tilgangsstyring for systemtekstmaler (16.01.2014)

En feil gjorde at man ikke fikk tilgang til systemtekstmalene, selv om man hadde satt på tilgang til tekstmaler, på brukere med begrenset tilgang til moduler. Dette er nå fikset.


Tiltaksordninger
Nr Utf Tittel Beskrivelse
43 Fastlege (13.02.2014)

Det er lagt til felt for fastlege på tiltaksordninger i personalmodulen.


Turnus
Nr Utf Tittel Beskrivelse
44 Flytting av turnusregistrering (21.01.2014)

Registrering av turnus er flyttet ut fra tiltaksordning til egen flipp på personale siden den ikke har noen tilknytting til tiltaksordning lenger.


Utskrift
Nr Utf Tittel Beskrivelse
45 Utskrift til PDF av liggende format (18.02.2014) Utskrift av liggende dokument kommer nå opp med riktig orientering på forhåndsvisning.