Internett: www.wis.no E-post: wis@wis.no
Tlf: 7245 0190 Fax: 7245 0191

Startsiden | Produkter | Drift | Markedsføring | Ta kontakt | Gå til
Søk:
Logg innLogg inn 

Wis Tiltak Versjon 5.5.1, 10.09.2014

Endret: 06.01.2015  

Små fiks ev feil

 

 

Alle | Ikke utført | Utført


Brukeroppsett
Nr Utf Tittel Beskrivelse
1 Brukere (13.03.2014) Når en kobler bruker til ansatt, så får en nå bare opp ansatte med tiltaket: Ordinære ansatte utenfor tiltaksordning (ORD)
2 Brukerliste markering (13.03.2014)

Brukere som mangler viktig informasjon/ er sperret blir markert rød i lista.
 - Bruker som er tilknyttet ansatt som ikke har tiltaket "Ordinære ansatte utenfor ordning(ORD)" blir markert rød.
 - Bruker som ikke har tilknyttet ansatt blir markert rød.
 - Bruker som er sperret blir markert rød.


Database
Nr Utf Tittel Beskrivelse
3 Maler fletter ikke data (10.09.2014)

Om en deltaker hadde flere diagnoser lagt inn, så ville ikke maler som går på tiltak flettes med deltakerinformasjon.

Flettefeltet Ansattdiagnose velger nå første diagnose på deltakeren.


Forside
Nr Utf Tittel Beskrivelse
4 Forside oversikt (13.03.2014) Oversikten teller nå ikke med slettede tiltak.

Hjelp
Nr Utf Tittel Beskrivelse
5 Hjelpevideoer (27.02.2014) Rettet slik at videohjelp virker på PC'er uten flash installert

Loggføring
Nr Utf Tittel Beskrivelse
6 Bindersikon når logg har vedlegg kommer ikke opp (08.09.2014)

Det er fikset en feil som gjorde at bindersikonet ikke kom opp i listen for loggføringer med vedlegg.

7 Loggføring på nye kontakter (firma) (08.09.2014)

Hvis man oppretter et nytt kontakt - type firma og går på loggføring dukker alle loggføringer opp i lista. Hvis man lagrer forsvinner de.

Dette er nå rettet

8 Kontakt/personal uten loggføring (27.02.2014) En kan ikke skrive i logg editor eller legge ved vedlegg uten først og opprette loggføring.

Personal
Nr Utf Tittel Beskrivelse
9 Ny logg (17.03.2014)

Ny logg arver nå ikke stil fra forrige redigering.

Tidligere kunne ny loggføring få vilkårlig stil alt etter hvilken logg og stil en skrev på sist.

10 Deltaker utvalg (13.03.2014) Full gjennomgang av utvalg på deltaker for å sørge for at ikke slettede deltakere, eller deltakere med slettet tiltak, kommer med i utvalget.

Rapporter
Nr Utf Tittel Beskrivelse
11 Ordning på fraværsrapport (03.09.2014) Dette gjelder fraværsrapport til NAV. Rapporten tok ikke hensyn til dato for å vis aktivt tiltakt. Dette er fikset
12 Ny rapport ventetid pr. tiltak (25.04.2014)

Det er laget en ny rapport som viser ventetid fra søkerdato til oppstart av tiltaket på personal.

13 Rapport 15 - Tiltaksordning, per status (13.03.2014) Tar nå ikke med slettede tiltak ut på rapporten.
14 Rapport 15 - Tiltaksordning, per status tar ikke med sluttdato (24.02.2014)

Om en har utvalg med status = Igang, så kommer evt. deltaker med sluttdato lik tildato med i rapporten.


Tilgangsstyring
Nr Utf Tittel Beskrivelse
15 Tilgangstyring (03.03.2014)

 En feil i tilgansstyringen gjorde at brukere som ikke har blitt knyttet til personale, fikk se alle personale som ingen har tilgang til.


Timeføring
Nr Utf Tittel Beskrivelse
16 Endre kolonnetittel i timeføring (24.09.2014) Det er endret kolonnetittel i timeføring til kommentar, samt flere tegn i feltet. Feltet vises i rapporten timeføring under kommentar