Internett: www.wis.no E-post: wis@wis.no
Tlf: 7245 0190 Fax: 7245 0191

Startsiden | Produkter | Drift | Markedsføring | Ta kontakt | Gå til
Søk:

Wis Tiltak Versjon 5.0.1, 25.02.2010

Endret: 25.02.2010  

Versjonen innholder korreksjon av feil som er rapportert inn fra oppdatering til 5.0

 

 

Alle | Ikke utført | Utført


Emne ikke satt
Nr Utf Tittel Beskrivelse
1 Feil ved oppdatering til 5.0 (17.02.2010)

En feil under oppdatering til versjon 5.0 gjorde at en tabell for ekstern bedrift ikke ble lagt inn korrekt. Dette er nå fikset.


Brukeroppsett
Nr Utf Tittel Beskrivelse
2 Endring av eget passord (17.02.2010)

Det er fikset mulighet for å endret eget passord via Fil - Egen bruker - Endre passord.


Generelt
Nr Utf Tittel Beskrivelse
3 Snarveier fungerer ikke (24.02.2010)

Kjente snarveier i Wis Tiltak fungerer ikke som de skal, f.eks CTRL + ENTER for lagring. Dette er nå fikset.

4 Feil ved søking (18.02.2010)

Det er fikset en feil som gjørde at det ikke gikk ann å klikke på søketreff i personallisten og kontaktlisten hvis det kun var 1 treff.

5 Problemer med Ny/Slett (18.02.2010)

Det er fikset en feil som gjorde at Ny-/Slett-knappen til tider kunne være vanskelig å aktivere.


Personal
Nr Utf Tittel Beskrivelse
6 Oppdateringsfeil på personalforsiden (18.02.2010)

En oppdateringsfeil oppstår på forsiden av personal hvis man har gått inn på tiltaksflippen på en deltaker. Dette er nå fikset.

7 Tilgangsstyring for flipp på personalmodul (18.02.2010)

Det er fikset tilgangstyring for flipper i personalmodulen i denne versjonen. Dette kan justeres under System - Tilgangsstyring - Modul satt til Personal.

8 Endring av ansattnummer (17.02.2010)

Ansattnummer på personal er endret til å støtte tall, bokstaver og tegn. I tillegg er det nå mulig å søke etter ansattnummer i velgere.


Rapporter
Nr Utf Tittel Beskrivelse
9 Periode på rapporten Fraværsstatistikk (24.02.2010)

Rapporten Fraværsstatistikk har tidligere ikke hatt mulighet til å velge periode. Dette er fikset slik at rapporten kan brukes som den skal.

10 Ny rapport: Personal, fraværsmeldinger (18.02.2010)

Det er laget en ny rapport som viser en oversikt over fraværmeldinger på den ansatte.

11 Tilgang til rapporter (18.02.2010)

De forskjellige utvalgene på rapportvisning tar nå hensyn til hvilke personer brukeren har tilgang til. Tidligere kom alt personale opp i disse utvalgslistene, men nå kommer kun de du har tilgang til opp.


Tekstbehandler
Nr Utf Tittel Beskrivelse
12 Oppdatering og feilretting av stavekontroll (17.02.2010)

Det er lagt inn en ny versjon av stavekontroll i tillegg til at noen feil ved grensenittet og konfigurasjon er fikset. Nye brukere av Wis Tiltak fra versjon 5.0 må huske å velge aktiv ordbok igjen under ABC-stavekontroll.


Timeføring
Nr Utf Tittel Beskrivelse
13 Timeføring tar med slettet (24.02.2010)

Listen over personale i timeføringsoversikten tar ikke hensyn til om en ansatt er slettet eller ikke. Dette er nå fikset.